• 026-33100 داخلی 221-223
  • 09121574364
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

معرفی سیستم ساختمانی پیش ساخته آپتوس APS

اﯾﻦ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ اﺟﺮاي ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن ﺑﺘﻦ ﻣﺴﻠﺢ ﭘﯿﺶ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﻗﻄﻌﺎت ﻣﺪوﻻر ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ. ﻗﻄﻌﺎت ﻣﻮرد ﻧﻈﺮ ﺷﺎﻣﻞ ﺑﺨﺸﯽ از ﮐﻒ، ﺳﻘﻒ و دﯾﻮارﻫﺎي ﺑﺘﻦ آرﻣﻪ ﺑﻮده ﮐﻪ ﺑﺎ ﻗﺮارﮔﯿﺮي در ﻣﺠﺎورت ﯾﮑﺪﯾﮕﺮ در ﺗﺮاز اﻓﻖ ﯾﺎ ﻗﺮارﮔﯿﺮي ﺑﻠﻮك ﻫﺎ ﺑﺮ روي ﯾﮑﺪﯾﮕﺮ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از اﺗﺼﺎﻻت ﭘﯿﭻ و ﻣﻬﺮه اي، ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن ﻫﺎي ﯾﮏ و دو ﻃﺒﻘﻪ اﯾﺠﺎد ﻣﯽ ﺷﻮد.

در اﯾﻦ ﺳﯿﺴﺘﻢ  ﺑﺮاي ﻋﺒﻮر ﻟﻮﻟﻪ ﻫﺎي ﺑﺮﻗﯽ و ﺗﺎﺳﯿﺴﺎﺗﯽ، ﺗﻤﻬﯿﺪاﺗﯽ ﭘﯿﺶ ﺑﯿﻨﯽ ﺷﺪه اﺳﺖ ﮐﻪ ﻫﯿﭽﮕﻮﻧﻪ ﺗﺨﺮﯾﺐ ﯾﺎ اﺻﻼﺣﯽ در زﻣﺎن اﺟﺮا ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز ﻧﺒﺎﺷﺪ.

با به کارگیری این سیستم ساختمانی می توان با انواع و اقسام فضاهای مورد نیاز در طراحی و ساخت بناها دست یافت. از شاخص ترین مزایای فن آوری APS سرعت عمل در اجرای پوسته خارجی ساختمان می باشد به گونه ای که می توان اسکلت یک ساختمان دو طبقه با حدود 200 متر مربع را ظرف دو روز برپا نمود .

با توجه به مطالعات پژوهشی و انجام آزمایشات در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با این فناوری می توان ساختمان های ضد زلزله را در تمام اقلیم ها و گستره های کشور ایران طراحی و اجرا نمود.

با عنایت به تولید کارخانه ای این قطعات می توان اظهار نمود کهقطعات اصلی و فونداسیون ها دارای بالاترین کیفیت تولید می باشند. بتن مصرفی در این قطعات از بتن توانمند با رده C40 ساخته می شود و آرماتور های اصلی از رده s400 استفاده می گردد. از بتن کلیه قطعات نمونه گیری و طبق استاندارد استاندارد ISIRI 6044 آزمایش مقاومت فشاری در مورد آن ها انجام می گیرد.


تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت آپتوس ایران میباشد