• 026-33100 داخلی 221-223
  • 09121574364
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

پنجمین نشست مدیران ارشد شهری تهران با شرکت های دانش بنیان

رفع مشکل پذیرش ضمانتنامه‌های صادره توسط صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق‌های غیردولتی پژوهش و فناوری و اختصاص فضای پایلوت به ۲۱درصد از طرح‌های ارسالی شرکت‌ها
روز سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱  پنجمین جلسه در حوزه رنگ، پلیمر و المان های شهری با حضور مدیران ارشد شهری در حوزه‌های تخصصی و مدیران عامل یا نمایندگان شرکت‌های دانش‌بنیان، به همت مرکز تهران هوشمند برگزار شد
.

در این نشست که با حضور ایمان صادق زاده (سرپرست مرکز تهران هوشمند) و رضا صیادی (مدیرعامل سازمان زیباسازی) برگزار شد، مباحثی همچون همت شهرداری در استفاده از توانمندی‌ شرکت‌ها، نحوه تعامل با شرکت‌های دانش بنیان و لزوم دارا بودن مزیت رقابتی خدمات و محصولات ارائه شده از جانب شرکت‌ها برای حل مشکلات شهری در حوزه رنگ ، پلیمر و المان های شهری طرح و تبادل نظرشد.

جناب آقای صادق‌زاده تاکید کرد: پس از برگزاری نشست، شرکت ها بین ۲ تا ۴ هفته فرصت دارند که طرح‌های پیشنهادی متناسب با نیازهای ارائه‌شده را ارسال نمایند. طرح‌های ارسالی باید علاوه بر رویکردهای فنی، به مدل درآمدی پیشنهادی نیز اشاره داشته باشد.

پس از سخنان مدیران ارشد شهری و ارائه نیازهای مرتبط در حوزه نشست، مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان ضمن معرفی شرکت خود، به ارائه پیشنهادات، معرفی دست‌آوردها و محصولات دانش‌بنیان و راهکارهای پیشنهادی جهت بهبود روش‌های تعامل با مجموعه مدیریت شهری پرداختند.

 طبق اعلام برگزارکنندگان نشست، پس از ارسال طرح‌ها در موعد مقرر، بررسی‌ها انجام و در صورت تایید فنی، تعاملات جهت شروع همکاری آغاز خواهد شد.


تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت آپتوس ایران میباشد